hur mycket tid har vi?

Att vara 20 år och inte gjort ngt speciellt med livet innebär inget alls. jag har funderat hundra ggr på vad jag gjort i livet och vad jag kommer att göra. Min pappa är alltid sådan att man ska planera, planera i veckor innan. Medans min mamma kanske planerar, men det blir inte alltid som planerat. Jag lever dagarna som dom kommer. jag planerar ibland, men ibland inte. Tider är ngt jag verkligen suger på. Även fast jag är tid beroende. när jag vaknar när ja sminkat mig. när jag går till jobbet . när jag sitter och kollar på film. ja alltid. fast jag inte alltid har ngn tid att passa.Så har jag ändå ett tvång i kroppen som tvingar mig kolla på vad tiden är!!

När jag åkte till Norge var det egentligen inte alls planerat. jag ¨vågade inte planera , för då visste jag att jag skulle dra mig ur, jag är alltid så, stora förändringar Det skrämmer mig.. Jonna som är en utav mina närmsta vänner sa helatiden när jag frågade henne. Kommer du sakna mig?!?!.., Nej jag känner dig. jag tror inte du kommer åka. det känns inte som de,.Ärligt så tror jag att det  faktist var därför jag åkte. jag avskyr när människor har förutfattade meningar om mig. då måste jag bara bevisa motsatsen. så har det alltid vart, när det kommit till allt. när mamma eller pappa sagt ngt. eller en lärare, ja eller vem som helst egentligen- Det har väl också med att göra att jag alltid vill ha rätt.

Finns hur mycket som helst att berätta..


Hur mycket tid har vi?
Inte alls mycket !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0