jag hjälpte ju till. det är ju huvudsaken

Åter igen sitter jag här. Internet är tillbaka i våran lilla stuga, och jag är ensam hemma. vilket betyder att jag kan tanka ner massvis utan att det segar ner ngn annan och det går fort eftersom ingen annan sitter och tankar eller spelar :)

Jag ska nog strax gå ner till Ica och köpa ngt att äta. sugen på fruktsallad. men borde kanske köpa ngt mataktigt. men vet inte alls vad jag är sugen på och är heller inte hundra på att jag är hungrig.

Ni kan ju tänka. jag har äntligen en helt fungerande mobil.  tack återigen.
( Du är absolut inte den elakaste personen jag känner, , Bara ibland ) 
Så tänk jag har pratat med massa redan. pratat med mamma, Lennie Anna och sedan ngr roliga människor här uppe. :) Skulle ringa upp Lennie igen förut. men glömde. jag fick massa kunder på cafet.

Sitter och väntar på att nya Greys Anatomy avsnittet ska komma ner.!! men man kanske ska göra en rövare och springa ner till Ica nu. så slipper jag gå sen så har jag min dejt med soffan HELA kvällen. tills Monika kommer hem och ska kracha min dejt.


Igår har jag inte berättat om!!:.

Vi hade lite förfest här hemma. Lonie kom först så vi satt och pratade om allt och inget alls! mycket trevlig person måste jag tillägga. senare rammlade Christian och Pierre in. sen var det full rulle alla kom på en gång. Pierre och jag lagade mat. eller ja. jag gjorde bara riset. men hallå jag hjälpte ju till. det är ju huvudsaken. men så fick jag såkklart magknip. så jag bara ville dö.  men det släppte strax innan vi gick ut. men jag hann och halsa ngr öl tack vare vårat nya ölspel som Pierre kommit på!. så gled vi ut och buggade los. Lonie och jag ägde dansgolvet. sen så kom Alexandra in och dansade bort oss andra. men sjukt kul!. vid halv 2 gick jag hem . meningen var ju att åka bräda idag. men det hann jag självklart inte. blev lite ärenden istället. sedan jobb på cafet..


OCH VET NI!!!!!? idag kom Johanna tillbaka. hon hade med sig ciggaretter till mig. gullunge :)



Nu är jag hemma och ska kolla på Greys Anatomy och äta ngt gott till!

Bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0