jag vet vart gränserna går

Sitter i soffan ensam hemma med massa färg i håret. mörk mörk brunt ska det bli. kanske dock inte inte så smart att sitta här i en VIT soffa.. hehe Lite nyfiken hur jag kommer se ut sen. orkade inte tvätta bort färgen i pannan och runt öronen defintift inte i nacken. har velat färga håret i flera dagar nu. men har väntat på att jag ska bli frisk. och enligt mig är jag frisk nu. hosta och förkyld kommer jag säket vara tills jag åker hem. och jag kan ju inte gå omkring och se fattig ut med världens utväxt,. iofs är jag ganska så fattig med iaf ;-p

Ikväll ska vi gå över till John. Han är ensam hemma, Marielle och Fredrik har åkt hem till Sverige i ngr dagar. Vill ju egentligen skriva att jag också vill hem till Sverige. men jag vill ju inte de. skulle väl isf vara för att träffa mina underbara syskon. umgås med Jennie. haha kan man digga sin lillasyster. tycker hon är helt sjukt cool-. hon påminner om mig när jag var i den åldern och jag var fan cool ;) Så skulle jag väl vilja pussa på Nellie och Leo-. ;Men den som väntar på ngt gått väntar då aldrig förlänge.

Över till att gå till John. Jag har köpt ngr öl så vi ska väl sitta och dricka oss smått berusade har velat dricke nu ett tag. men också väntat på att bli frisk. . har ju gått miste om ngr roliga fester nu på sista tiden. men hallå det kommer flera tillfällen. och att jag dricker idag är för varken jag eller Monika kommer ha tillfälle till det ngn i Januari. skulle väl isf vara när hon fyller. 30 Januari.  Johanna Sara Alexandra Alfredsson kommer också vara där. och nya killen. han jag inte berättat om för er. Det har flyttat in en ny kille här John heter han. han ska jobba uppe på Skarsnuten Hotell, som diskare. trevlig liten kille. känner honom inte så bra än. men när man bor i hop så tar det väl inte så lång tid.

Jahaa ja. fick reda på en tråkig sak idag. som jag måste ta upp med en person. och se om hon minns  vad hon sagt. jag hatar att göra folk ledsna, och det har jag lyckats med. men inte med mina egna ord!!!!!


Ha en trevlig onsdags kväll,, OCH mamma bli inte orolig över att jag ska dricka idag,. jag om ngn sköter mig ganska så bra. jag vet vart gränserna går och det vet du!!: Har jag någonsin vart borta en hel natt? Åhh nej ;)


IMORGON FYLLER MIN LILLEBROR JOEL 10, LILLA GUBBE!!

Bye!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0