tro aldrig att jag lämnade dig

Men det är väl ingen fara med det, eller? jag hoppas inte det. blev bara så orolig där ett tag. men det är väl som det vart fram och tillbaka nu i 2 månader. började lite smått där efter antibiotikan. 3 ggn, men nu tror jag mer på det är som mamma säger. att det har med ätningen att göra. men eftersom jag vart sjuk nu i ngt dagar har jag heller inte haft ngn matlust. förutom godis. =)) ja den dagen jag säger ner till godis, då borde ni vara oroliga. Sen tror jag också det är massa annat runt om kring. saker hemma osv. men annars mår jag bra. ska sätta in mitt kort i Monikas telefon och gå ner till Ica och ringa Elina. saknar henne så mycket. kom och tänka på igår att jag inte pratat med henne sen jag kom tillbaka ifrån Sverige..

Nu ska jag ner och köpa frukt eller glassa att äta. men det är jobbigt att visa sig bland med männiksor när man är sjuk och inte vart på jobbet, och cafet har vart stängt hela dagen!!

tack för att du sa att du saknar mig och alltid kommer älska mig. det betydde mera än vad du egentligen förstår. och tro aldrig att jag lämnade dig  jag gjorde dig en tjänst, jag tröck bara ner oss bägge två. Det är vad sanningen är. men till mig själv måste jag säga att det var ditt fel,. för att jag inte ska gå omkring och må dåligt över det hela!. Inerst inne vill jag att vi alltid ska vara vänner och ha varandra hela livet, men tror inte någonsin det kommer gå.

Bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0