tvungen att bli av med skiten,

Förlåt, nu måste jag klaga igen.. jag är så trött. började med igår, när jag kom  hem från jobbet så blev det massa på en och samma gång. Sen ner till Elgen och började dricka. jag som bara skulle ta ett par öl. men det blev 10 000 white russian. iofs blev det ju bara 2 öl.. men sen hem. mådde lite dåligt så var tvungen att blii av med skiten, så spyde litegrann :) haha,., sen gick jag och la mig, och insåg att det bara var 4 timmar tills jag skulle upp igen, fick lite ångest där igen. men Alexandra var här kvart över 9 i morse och vi åkte iväg till backen. måste säga att det gick rätt så bra :) vi åkte ngr å´k. sen tog vi paus, behöver verkligen de. var fortfarande bakis. MEN måste få säga att jag tror det hjälper att åka lite bräda när man är bakis . hehe.. men efter vi åtit kom Lonie, Pontus och Mikael. så vi åkte lite med dom. det var jävligt roligt. haft en underbart trevlig dag.och strax efter jag kom hem så kom Christian inanför dörren. och sa att han skulle laga mat =) så mat har man också fått idag.. Tackar"" Nu ligger jag i sängen och har försökt sova, men går inte så bra. .SEEEGT..  Kanske ska slänga på en film och försöka somna till litegrann. Ska ju jobba i natt igen"
Åter ett inlägg som jag legat på magen och skrivit, det är ganska så jobbigt. men orkar inte resa mig upp :) hehe






BTW , får inte glöma att skriva att det kommer bli en stor saknad. idag åkte John hem :( min John. min cafe kompis John .. kommer bli så tomt. men jag hoppas han får det bra. han sa ju också att han skulle komma upp och hälsa på och åka skidor med oss. oh det hoppas jag verkligen aatt han gör..





Bye!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0