Tycker synd om henne

Nu sitter jag hemma. På den senaste timmen har jag då hunnit med mycket vill jag lova!!.. jag har sovit jag har ätit lite mat (rostat bröd) och jag har hunnit sortera massvis med filmer Med hjälp utav Pierre.. Jag vet att jag inte skrivit i bloggen om att vi har haft stopp i avloppet.. men äntligen har Pierre fixat det.. han har städat sedan klockan 10 imorse. / Med ngr uppehåll. men ändå. han är så duktig och noga.! Inte alla som har en Pierre som vi har i familjen.

och jag har också köpt ett litet paket till Monika idag. det är inte mycket med en liten fin present ska hon åtmistonde få.. Ska strax gå ner till Ica och köpa ngt att äta på. om det blir frukt eller godis vet jag inte. Funderar på att sova ngn timme snart eftersom jag ska jobba i vagnen i natt tillsammans med Monika ..Tycker synd om henne. att hon måste jobba på din födelsedag. Men hon ville ju det själv så!!..


Jag hoppas allt är bra mer er jag tycker om. ni är värd allt gott här i världen. och jag älskar er för dom ni är.

Bye!! =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0