done by only me is your doing

Ärligt talat förstår jag inte ett dugg, Hur vet man vad en riktig vän är? Ska jag vara ärlig nu så vet jag inte. Jag skulle aldrig kunna svika en så nära vän , just nu som jag blivit. Inte när man står på sina bra knän .. sinnes sjukt. inte nog med att man slösade bort viss tid igår. utan på igen igen igen. och bryt ner den person du kallat din vän. jag vet inte hur länge. orkar inte sitta och räkna på det heller. Jag kommer aldrig mera kunna lita på dig. kunna ha lika roligt med dig längre. förlåt men du har visat vem du tydligen egentligen är. och jag vill inte lägga ner ngn mera energi på detta.

När man pratat och saker 100 000 gånger med samma person , att man absolut inte skulle kunna göra så. men så gör man det ändå. Trodde man var lojal mot sina vänner ? men vad vet jag jag är en drama queen, och får jag inte som jag vill ha det blir jag en sur bitch tråkig och arg.. please forgive me ?

I hope life treats you kind. And I hope you have all you've dreamed of. And I wish to you, joy and happiness. But above all this, I wish you love.


Med den texten menade jag inte allt som jag drömt om, eller min lycka, eller som återigen sagt min kärlek?



I carry your heart with me (i carry it in my heart) I am never without it (anywhere i go you go,my dear; and whatever is done by only me is your doing,my darling) I fear no fate (for you are my fate,my sweet) I want no world (for beautiful you are my world,my true) and it's you are whatever a moon has always meant and whatever a sun will always sing is you

Here is the deepest secret nobody knows (here is the root of the root and the bud of the bud
and the sky of the sky of a tree called life;which grows higher than the soul can hope or mind can hide) and this is the wonder that's keeping the stars apart I carry your heart (i carry it in my heart)



men nej, jag har försökt undvika den frågan igen igen igen, men ändå kommer den tillbaka. om om jag inte besvarar den är det ändå bara jag som får skiten. men det är det iaf. ´Något man lärt sig leva med, Alla vi människor får en stämpel här i världen. man ska väl bara försöka hitta sin. och försöka förbättra den. som Karma, nästa liv vill jag ha!?!?!..



Igår vid matbordet satt Pierre Johanna Sara , Monika och jag och pratade. så kom ngn på den bästa Idén EVER!
Vi / jag ska  starta en dinkys blogg :) yeah!!!


Bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0