Det har jag inte lust med igen.

Hur är det möjligt att få sådan träningsvärk utav att åka lite snowboard? hela ryggen. jag kan inte skratta eller hosta. om jag anstränger magen eller ryggen får jag så ont.. men när man börjat åka lite mera så avtar det väl. eller så kanske man skulle börja stretcha? Men det var en lyckad dag i backen igår. ramlade inte alls mycket. Först hade jag Alexandra vid min sida som lärde mig lite saker. sen så Åkte jag tillsammans med Lonie. så Alex skulle få åka i sin tackt :)


Monika och jag jobbade ju som sagt i vagnen inatt. lika som gången innan. när det är bransje kväll så är det inga som kommer. det är bättre på helgerna Fredagar och Lördagar. då kommer de. de kanske är turisterna som är hungriga :) haha. Så vi får väl se hur det går till helgen. men ikväll så får jag sova. har sovit 7-8 timmar på två dygn nu. börjar känna att kroppen vill sova. eller det kanske mest är träningsvärken. får väl se hur långe huvudet är med i´dag..!!


Hade en så sjuk dröm inatt. den var jätte jobbig.. kändes så verklig och jag blev bara så ledsen. därför jag känner mig lite smått låg idag. jag som brukar ha rätt om sånna saker, men jag hoppas verkligen inte de nu. isf kommer jag förlora en vän. och det har jag inte lust med igen.




Nu kommer jag till mitt OTH fjolla. Monika och jag kollade lite på det inatt när vi kom hem. Det finns ju olika Karaktärer . jag syftar på två stycken. Brooke och Peyton, två stycken bästa vänner, som råkar sig vara kära i samma kille. men när Brooke vart tillsammans med Lukas så har han vart otrogen mot Brooke med Peyton. Och jag skulle bli lika galen som Brooke blir. men det ingen visste var att Brooke haft sex med Peytons expojkvän, när de två var tillsammans..(eller jaa. de hade ju gjort slut ) Visst Peyton har ju all rätt att bli arg och förbannad. men ingen anledning till att hata Brooke. Vadå hon har ju gjort samma sakt mot henne 2 ggr.!??! Jag tycker verkligen inte synd om Peyton. jag hatar henne.Det ska alltid vara så synd om henne hela tiden. åh mesig karaktär. jag är där av ett fann till Brooke hon är bäst!! =) OTH fjolla!!


idag när jag kommer hem blir det sängen 1-2 timmar. skulle göra vad som helst för att få bada i ett badkar. men nu är så fallet att vi inte har ngt badkar. och det är så pissigt på vintern är det bara badkar som gäller. iaf när varmvattnet tar slut efter 1 timmas duschning. och alla som känner mig vet att jag älskar att duscha helst i 2 -3 timmar. det blir lite av en powernap. eller iaf en stund att ladda batterierna.

JAG HOPPAS SKARSNUTARNA KOMMER SNART!!!



***
Grattis till min storebror som fyller 23 idag :) saknar och älskar dig Lennie :)
***





Bye!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0