Mycket jobbigt när man inte är

Illa, sitter på cafet på min lediga dag.  lite tanke finns det väl att jag ska hjälpa till om det blir mycket och sen så funkar inte Internet hemma och jag hade bara lust att hänga vid datorn. ska ladda hem ngn ny film. som jag kan titta på medans jag städar och tvättar hemma idag :)

har egentligen inget alls att skriva, är trött. skulle ha gått upp vid halv 11 sa ja. men sov ganska så hårt då. vaknade halv 12 och blev sur på mig själv och fick genast ångest. hur kan man sova bort en hel jävla dag!! förstår inte de som ligger och sover hela dagarna. man kan inte alltid skylla på att det inte finns ngt att göra. det finns det alltid. jag hade stor lust att åka i backen idag också. men hade aldrig orkat med de. blåser för mycket. jobbigt när man inte är så jävla duktig än. man måste väl ta det ngn så man blir duktig snart,

Sitter och pratar med Pernilla på msn just nu. är så sjukt avensjuk på henne och Richard. men jag glädjer mig med deras lycka.dom är två så underbara personer. är så glad att jag lärde känna Pernilla. hon hade läst min dagbok på lunarstorm ett tag. och kommenterade ett inlägg om min pappa. kommer så väl ihåg. sen pratade vi på lunarstorm i över ett år. sen bestämde vi oss för att träna tillsammans så vi tog ett gympass. och sedan började vi umgås lite smått. vi har bla firat valborg tillsammans. Ja en riktigt underbar männiksa som jag saknar och önskar vi hade mycket bättre kontakt.

Pratade också med med Anna elsklingen förut. fan förlåt för allt Anna. saknar dig sjukt mycket. önskar bara du kunde vara här med mig.och dela det jag gör nu med mig. du betyder så väldigt mycket. ,. som du sa. det kommer alltid vara Lindy och Anna. Kommer aldrig glöma när vi satt nere på cantrum och ngr gick förbi och sa där är ju Lindy och Anna. och vilket utbrott du fick. hahaha!! alla timmar vi suttit på din balle och bara njutit.! Den dagen VET jag kommer igen. always and forever!

And you, you are ,you is everyting http://www.youtube.com/watch?v=N_0aP-rsDME&feature=related

Ikväll blir det vagnen igen. det var rätt okej igår. Monika och jag körde hänga gubbe i 1-2 timmar. vi körde tema artister och grupper. hon tog Velvet? och massa konstiga. finns  det ens en grupp som heter Velvet? vet att det finns en låt som heter black velvet. ska tanka ner sista tre avsnitten utav säsong 4 på one tree hill..

Nu ska jag ner till Monika och kolla om hon vill röka ..

Btw, vem var den personen tyckte att jag såg väldigt snäll ut på den bild jag har här på bloggen `? rolig skit . ;)



Lindy says bye! :)


Kommentarer
Postat av: pillan

åh vad fint skrivet gumman tack så mycket..saknar dig här hemma

2009-01-26 @ 07:15:51
URL: http://lovelychild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0