betyde mycket på att vi saknar varandra

Ja så sitter jag på cafet igen. ända stället med internet. och kände inte för att vara ensam hemma, Monika skulle jobba och Christian skulle ner till cafet och spela lite. så jag passade på att följa med :)
Sitter och Pratar med elsklingen på msn. Jag tror vårat bråk betyde mycket på att vi saknar varandra och vi stör oss på de.. Jag hoppas verkligen du kommer upp och hälsar på snart. ´Många här vill så gärna träffa dig du anar inte. pratat så mycket gott om dig :)

Vad ska hända idag då?. ska iaf höra av mig till Lonie senare. sugen på lite fest, eftersom Monika och jag är lediga imorgon. vi sålde ju slut på ALLT igår. Men jag gjorde ju en miss. tog med mig datorn ut till vagnen så vi skulle ha lite musik. NU luktar den hamburgare. äschh!!!

Sugen på lite bräda idag. kanske ska ta ett kvällsåk. sen lite öl på de sen hem och duscha sen ut och dansa kanske?? är verkligen sugen på att åka. vill lära mig åka ordentligt och bli super duktig . Kanske kan dra ihop vi som var herromkvällen. Mikael Pierre Christian Marie. kan fråga Alexandra och Lonie Erik Josefine ? ja dra ihop ngr. ja alla som vill helt enkelt =)
 
Förlåt har verkligen inte ngt att skriva. vad jobbigt.   Kanske kommer mera senare.
Men mamma till dig. jag mår bra här borta saknar bara ihjäl mig på er. men vi ses snart. jag lovar..





Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0