Skriker efter hjälp

Kan tyckas att det verkar vara som ett skrik på hjälp?
Om jag nu var gravid skulle jag inte skriva det här, "jo jo visst det är en blogg, en dagbok, men hallå det är internet där alla läser. jag som har allt mellan 20 -50 läsare om dagen. förstå vad snacket skulle spridas. Jag tror det är att man söker lite efter uppmärksamhet? eller vad vet jag!! jag är ju bara 20 år gammal och har inte vart med om så mycket i mitt liv. Jag säger ju inte att det är så , utan att jag bara tror!!


Igår var en dag i sig. förstår inte alls vad det är med mig. vill bara vara själv. Visst lite svårt när jag jobbar här, men här är det helt okej. träffar underbara människor. och möts av många fina leenden varje dag. men när jag kommer hem vill jag vara bland stängda dörrar. I vanliga fall INTE men nu känns det skönast så. slippa prata med människor. jag hoppas verkligen att ingen tar illa vid sig.
Alexandra kom förbi i 10 minuter. egentligen pratade vi inte alls mycket. iaf inte lika mycket som vi brukar. Det var skönt faktiskt..Efter hon gått så satt jag där i sängen och skrev, skrev ner mängder med ord, meningar, vissa saker jag känner att jag inte kan skriva här,. får då tror ju folk att det är ett skrik på hjälp.
Men efter ett tag blev Lennie arg för att jag var så off, så han gjorde bland det roligaste jag sett. en Video på honom och mig när vi dansar på Jimjab ? sjukt kul.

Monika kom hem någon gång efter 9 och sprang runt som en idiot och letade efter min laddare. jag sa att jag heller inte sett den och att min telefon var död, så hade ingen kontakt med världen där ute. exept msn. så hon ringde christian hundra ggr.  tills han svarade att han hade den. 
När hon ringt sina samtal så la vi oss och kollade på One Tree Hill, skönt. äntligen så har Monika kommit ifatt mig, så vi kan titta på det tillsammans...

Hon ligger hemma just nu och väntar på att jag ska komma hem från jobbet. Lilla Kinder har blivit sjuk. och jag säger då de. jag börjat känna att jag heller inte mår så bra. men jag håller ut tills det verkligen inte går längre.. Man kan inte stanna hemma från jobbet bara för lite hubuvärk eller ont i magen. Om du är magsjuk - ok eller har ngt som smittar. men hallå In i matchen. game on!!

Nu märker jag att jag bara babblar igen. OCH det är så tråkigt. vart är allt folk vill ha samma speed på dett som förra veckan!! Så man verkligen kan sluta tänka på allt som hänt!!

Bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0