lyfta huvudet lite högre för varje dag som går.

Nu är vi här igen. Lindy har lyckats igen. Eller det känns så. behöver det jämt vara mitt fel? Jag skiter ärligt talat i vilket, jag kan ta eran skit. mår ändå inte dåligt att ta skit av ngt som jag inte bryr mig om. eller ta skit åt någon som jag tycker om. Det är sådan jag är.personer får tro och tycka vad dom vill . Jag vet vart jag har mina fötter och jag står väldigt bra här!. Frågan är om du står bra. Varför alltid ha blicken i marken när du går förbi ngn som är starkare i psyket. HALLÅ VI ÄR INTE DJUR! vi får inte rang efter vem som är starkast. I en folk skara med kompisar så är ingen högst, Jag vill inte ha personer och vänner i min omgivning som är svaga. och inte vågar stå för vad dom tycker. Kolla på mina vänner. Anna Jonna Elina Josefine Monika Sanna Tiina. Alla de vet vad dom tycker och dom står också för de. Vi stärker varandra. Vi pratar om allt med varandra. man hjälper varandra och defenitift dömmer vi ALDRIG varandra. Så snälla skyll allt på mig, om du nu mår bättre. jag vet vad jag har gjort sagt eller inte sagt eller gjort.eftersom du inte kan stå för dina egna konsekvenser du är en patetisk liten nolla, att jag vet de gör mig bara starkare och kan lyfta huvudet lite högre för varje dag som går.

Men frågan är varför jag gör det. jag vet att det inte är för min skull egentligen. Är det bara för att tillfredställa alla runt omkring sig. Varför beter man sig som 5åringar när man inte tycker om ngn. nu syftar jag inte enbart på mig själv. man äggar upp personer. man tycker att det alltid är lika roligt att få folk att skratta åt personerna som man enbart inte tål. Det är så jag fungerar. Jag är absolut inte altid stolt över hur jag agerar. ibland väldigt omoget. Men just för stunden mår jag bra. person svårigheter ? eller så har jag ingen självkänsla eller självförtroende alls?! who knows ?

Anna
honey. Du vet exakt hur jag fungerar. och vad jag pratar om. men du står ut  med mig. du vet om mina brister, men det finns alltid vissa fördelar med sina brister. Kolla hur du och absolut jag har utvecklats under åren. Det leder alltid till ngt bra.! Men jag tror, skulle du komma upp . Så konstigt nog skulle folk bli förvånade. För jag skulle inte vara den dom kände. Splittrad personlighet. eller är vi tillbaka igen på det där att ens vänner stärker en och hjälper varandra?

Min pappa sa en gång till mig att jag var en person som var alla personer till lags,Visserligen syftade han å¨hur jag var när jag var hemma hos honom och hemma hos mamma. vilket från den dagen jag har försökt ändra. Visst jag kanske må vara falsk och är personer upp till lags. men det är väl isf den jag är.Och säger inte alla jämt tillvarandra. var bara den du är så kommer alla tycka om dig? Fine tyck om mig  . jag står för den personen jag är. JAG PRATAR inte skit.  . Prata skit för mig är att inte stå för det man sagt till ngn annan om någon annan.. Men jag skriver ju allt här. Och om det nu var så att jag pratade/skrev skit? vem skulle det vara FÖRUTOM jag som skriver här? Hallå jag öppnar mig som en bok. Tål du inte sanningen så har du inget att läsa här.även om jag JÄMT skirver den osyligt så vet alla jämt vem jag syftar på. Om det är ngt bra eller dåligt. Man kan inte bli arg för vad ngn annan tycker. alla människor har sin rätt och tycka och tänka precis hur den vill. man kanske inte alltid behöver säga det rätt ut. men ingen absolut ingen människa har någon som helst anledning till att bli arg eller besviken på vad någon annan tycker. Lär er livets mening. det går ut på att göra personer glada och ledsna. Om man inte vill känna sig för besviken på de.eller bara må lite bättre  så kan ni ju alltid tro på Karma
Karma :genereras enligt denna tanke genom våra handlingar och summan av den under ett helt liv

Jag är den personen jag är. Ingen tvingar dig till att tycka om mig du får helt enkelt göra hur du vill. men be mig inte ändra på mig. Det kan jag inte göra. kanske skulle försöka hålla ut ett tag. men tillslut blir jag den jag alltid vart.
Som i ett förhållande. Allt är jätte bra till en början. sen när det blir dåligt och man kanske gör slut. så tror man efter 1-2 månader. men han/hon kanske bättrat sig Men det är så mycket bullshit . personen kommer inte ändra sig. kanske lär sig utav sina misstag. men kommer vara likadan inom en snarframtid. vilket betyder att ni inte är ämnade för varandra. sorgligt men så så så så så så sant.

Detta är iaf min sanning bakom det hela. och den har tagit mig till den plats jag är på idag. Som någon sa till mig herromdagen. det finns inga måsten. och om du tänker så blir inte allt lika tråkigt!

Ska det bli ett tredjevärldskring om detta inlägg?

Bye!! =))




Grattis till min kära FAR idag :) 9 år kvar till 50 ;) Grattis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0