vart en ytlig och fördrivande tid ?

Nu ska jag göra ett försök att skriva liggandes på mage. krångligt har pratat med Mikael på msn ett tag, och det är väldigt ansträngande vill jag lova!

Imorgon är det jobb som gäller, saknar Cafét när jag inte jobbar där. men det måste ju alla förstå man kan inte jobba alla dagar i veckan + jobba natt 2-3 dagar i veckan. det går ett tag. men även en envis åsna som jag dör utav de till slut. och det är känns också jobbigt när man har jobbat varje Måndag-Lördag i nästan 7 månader och nu är man ledig. känns som man skiter i det. låsas vara sjuk för man egentligen inte orkar. jag vill vara på Cafet.  men jag behövs inte där när Emmy jobbar. hon är en klippa ska ni veta. känns som om hon tar över Cafét från mig. JAA jag vet det låter sjukt. men lite avensjuk blir jag allt ;) But hey!! Thats me.'


* * *
Varför är det lättare att förlåta en främling, än någon man verkligen älskar?
* * *


Jag har så mycket jag vill skriva, eller jag trodde jag hade de. försökte komma in på bloggen för 1 timme sedan, men kom inte in och jag ´blev så frustrerad, det bara kliade i mina fingrar. nu när jag väl har en öppen sida här så går det inte. jag vet inte om jag är glad , deprimerad, ledsen trött. vet inget alls. Men som jag svarade Jannice min syster förut när hon frågade om det var bra med mig. svaret blev de : jodå jag tror jag har det bra, iaf i den sanningen jag lever i. . Och det är ju det bästa svaret man kan ge.

Måste bara tillägga att det är sjukt tråkigt här hemma när varken Christian eller Pierre är hemma. ingen som jävlas med en eller ngn man kan sitta och prata oviktiga saker i soffan med. Ingen som slår Monika. ingen som äter upp ens chips eller godis.. Háha. Men Sara Christian och Pierre kommer på Onsdag. och Johanna på fredag tyckte jag John sa! Då blir det trevligt igen mina frukost flingor!!


Yttligare en sak att tillägga. Det är så jävla tråkigt när allt folk man tycker om ska åka här ifrån. människor man faktiskt verkligen tycker om. som man skrattar med och umgås med. och verkligen kan prata med. betyder det att ni aldrig kommer vara med i ens liv ngt mera? har denna tid bara vart en ytlig och fördrivande tid ?

¤Bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0