även om det kanske vore lika bra

Så vet inte vad jag ska skriva. hade en sak i huvudet när jag loggade in. men tycker det är lite onödigt. vill inte på ngt sett förstöra där. även om det kanske vore lika bra. dock inte för min egen skull . aja jag låter som världens tönt när jag läser vad jag själv skrivit. men ska inte prata mera om den saken jag kan berätta för er att jag är så trött. JObbade natt i natt.  sedan somnade jag inte på direkten heller. var ju tvungen att duscha. Kan berätta att det var 23 MINUS igår och Monika och jag stod ute och jobbade . jag trodde ärligt talat att jag skulle förfrya mina fötter. dom var svullna när jag stallde mig i duschen. och jag var så kall jag mådde så dåligt. sen gjorde det ju inte saker bättre att det var askallt i rummet. precis när jag somnade vaknade jag utav ngt störande moment. så kan kanske somnade 5 halv 6 i morse sen upp kvar i 9.

Så idag när jag kommer hem ska jag sova =) i 2 timmar. sen ska Monika och jag ner till vagnen och städa efter oss efter hon slutat jobba.! . vi pallade inte det igår. det ´var så kallt och vi ville bara hem till duschen.

Det finns två saker som hjälper mig när jag är frustrerad. det är att skriva här och 1 sak till. som hjälpt mig hålla mig lugn nu ett bra tág. vilket jag inte behöver skriva här. men ni kan ju sitta och fundera på vad det kan vara. det lixom hjälper en att slappna av och vakna till liv =)


Nu ska jag ner och kolla om Monika är trött. . Hon sov ju kanske 4 timmar längre än vad jag fick ..
PLUS så ska jag kolla och Gossip Girl och Greys Anatomy släppt ngt nytt avsnitt..

Bye!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0