men ibland uppskattar man den...

Sitter å¨jobbet. idag är det inte på min vanliga stol. sittert i soffan. är så trött att jag mår illa.. ska nog stänga vid 3 idag om det är lungt då vill säga! Ska upp och jobba på Skarsnuten ikväll. ska stå i disken. På ngt konstigt sett tycker jag faktiskt om att stå där =)). Ibland kan det vara kul att servera också. det är bara för kontakten med gästerna. Börjar bli tråkigt här på Cafét nu. John och Johanna har jag inte träffat på jag vet inte huuuuuur länge!!? Får snart ta en återträff alla igen. hehe. film eller ngt mys hemma hos ngn. Nicolina har jag heller inte umgåts med på Länge. ! Min Alexandra träffade jag igår när vi var uppe och åt mat på Skarsnuten.

Förrätt : Ngn getost soppa. med Valnöt
Varmrätt: Oxfilé med råstekt potatis rödvinsås med oxsvans
Efterrätt: Brownie med vanilj glass + jordgubbs kräm + hemgjorda marschmallows (stavas)
Dryck: CocaCola och rödvin  Roda från spanien en 2003 :) ( tror jag ) =))

TRÅÅÅKIGT Lennie och Johan åkte hem idag. denna vecka har gått så fort för fort. men ganska skönt att det bara kommer vara vi nu. man behöver lite avslappnad tid , lite tid för sig själv. älskar att umgås med människor, men ibland uppskattar man verkligen den "ensamma" tiden man får!

Yttligare en tråkig nyhet, Rickard åker hem idag :( han flyttar hem. han pallar inte vara kvar här. tråkigt nog. hoppas jag hinner träffa honom 1 gång till innan han åker, Men vi har ju varandra på msn och facebook. så kontakt kan man ju alltid ha!!

Sitter och undrar vart allt folk är. har alla åkt hem nu? jag som verkligen älskade när det var "action" här på jobbet mycket att göra. dagarna bara springer iväg. och man känner att ,man gör nytta. än att sitta här och skriva toma rader i bloggen.

När du ler mot mig vet du exakt vad du gör. snälla älskling låtsas inte, för du vet att det är sant,. för du ser det när jag tittar på dig!

Bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0