och vara bitter

Sitter hemma i soffan. skulle egentligen vara på cafet för läääängesedan. men vaknade runt halv 1. behöver verkligen sova ut tror jag. ;) Har o andrasidan sovit som en gud i natt. var riktigt längsedan jag sov så bra. Somnade först på soffan, När vi satt och kolla på en riktigt dålig film. egentligen var den nog inte så dålig. men det som  gjorde den riktigt dålig var att det var en bakgrundpratare. men vaknade av att John kom hem från Jobbet., Då var klockan halv 4 tror jag. då gick jag och la mig och sov,

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. trodde vi skulle åka till Gol och köpa nya kuddar och täcken. men får inte tag på Christian. tror han åkte upp till Jobbet förut. vet inte riktigt. han var iaf inte hemma när jag vaknade. Det är bara Monika och jag hemma nu iaf. och jag ska hoppa in i duschen, känner mig smått smutsig.

Till frukost idag blev det choklad och coca cola :) mumms. måste köpa ny cola åt nya killen. jag har tagit massa utav honom. eller så får jag bjuda honom på cafet när han kommer dit :) hehe

nej nu ska jag hoppa in i duschen och vara bitter!! 




















Bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0