så då bestämde jag mig för att

Vill bara börja med att säga. Vilken underbar dag går dagen var!" Skulle inte vilja byta bort den mot ngt alls. jo kanske byta bort tröttheten. men det gick fint. somnade så skönt i soffan Både jag och Mikael dog av ren utmattning. tror till och med johnblund somnade också, Christian var nog den ända som så hela filmen. MEN kors i taket. jag fick inget finger i örat eller näsan denna gång! haha..

Internet hemma funkar inte så bra längre :-O så kunde inte skriva ngt igår när jag var hemma. men lyssna nu'

När jag gick hem från jobbet så gick jag direkt ner till mig och la mig i sängen, den ända som var hemma var Monika hon kom ner till mig och började prata. hon var säklart pigg. hon hade ju fått sova i 12 timmar. Gick och mötte upp Johnblund och Christian på Ica. köpte schampoo och balsam. sen så messade jag lite med Mikael som sedan kom hem till oss. och C o M tjatade på mig eller jaa dom tvingade mig att följa med C satte sig på mig och M drog ner byxorna och skulle trycka sin rumpa mot mitt ansikte så då bestämde jag mig för att följa med VILKET jag absolut INTE ångrar =) Så vi åkte och plockade upp Marie som också skulle följa med. sen gegav vi oss ut. Vi åkte ngr åk.Pierre var en ängel och åkte med mig helatiden. tack så mycket. var väldigt trevligt. även om jag kanske är pain in the but sometimes- sen så gav Christian upp och gick och tog en varm choklad och vi tog vårat sista åk, vilket råkade bli i Off pisten, jag bara skrev åt P M och andra M. men vi åkte ut i röda backen sen istället. var helt underbart. sen gav vi upp åkte hem. Mikael kom förbi med mat , Spagetti och köttfärsås. så blev det film Ultra Violet helt okej film. ja dte var min går dag. helt underbar.



Skriver mera senare. fick skriva om allt eftersom internet la av. vilket skit.

Bye! : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0