så har jag all tid i världen

Yeeej Jag är jätte glad!! Har fått en Mobiltelefon idag + en brödrost .. hhi-- Christian är nog världens snällaste i HELA världen. inte nog med att han tar mig hit och låter mig bo i hans hus. jag får en dator en mobiltelefon. och han har sagt att han ska införskaffa ett badkar, Nu är det ända som är  kvar på listan en häst en bild och ett körtkort. men körkortet måste jag ju fixa själv.. Attans!! ;)

Jahaa har ingen stor lust att skriva här. får ta dte när jag kommer hem. för nu är internet tillbaka hemma :D allt börjar äntligen bli bra!! eftersom jag är ensam hemma ikväll så har jag all tid i världen att skriva i bloggen och dega framför datorn.

Have a nice day. becuse mine is ;)


Bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0