att gå upp ur sängen,

Nu sitter jag återigen på jobbet men jag är fri.. tänkte mera på att surfa litegrann och bara hänga med brudarna från Tollboden. Idag har annars varit en ganska så hyglig dag. Christian och jag klev ur sängen vid 9, Vi båda skulle upp och jobba. För mig blev det dock bara 2 timmar. Jag kan ju lova er att det var rätt så jobbigt att gå upp ur sängen, eftersom jag jobbade till halv4 i natt. Christian var pigg som en tupp även fast han festade och kom i säng samtidigt som mig. Får se hur kartig han är i kväll.. Men han är ju arbetsnarkoman.

Ikväll pratas det om fest. Men jag känner mig inte så sugen. eftersom jag ska upp imorgon vid 8 och jobba. Men jag är ju här för att jobba.. Kan inte förstå de som tycker att 9-10 arbete är jobbigt. jag vill jobba minst 14 timmar om dagen.
Nu börjar mitt jobb komma igång. servering på dagarna och bar på kvällar/nätter... Me like*

Måste även idag skriva att jag saknar er där hemma.. Och vill också berätta att jag pratade med Elina på msn i Torsdags och hade webkameran igång, och min Nellie satt med och hon blev jätte glad när hon såg mig och sa Kom baka menas med ( Kom tillbaka ) åhhh vill bara pussa och krama sönder henne.  MIN NELLIE. Elina och Robert bara lånar henne imellan åt ;)

Suger på att se Jannice och hennes mage nu också.. jag inväntar ju även ett till Syskonbarn, som jag lovar er kommer bli lika änglalik som de andra två.. =)

Nej nu ska jag faktiskt dra ihop mina saker och gå hem. se om de orkas med ett glas rödvin på Tollboden med de andra!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0