borrrrrrring

Har jobbat fram tills nu. men har inget vettigt att skriva i bloggen så hittade ett formulär där man fyller i dumma frågor..

Kan glädja er med att nu är det bara 1 dag kvar tills min ANNA kommer hit till KragerÖ Och Mari var snäll och kunde ta 1 utav mina pass nästa vecka så byter vi ett också =) Me like..


Vem ringde dig senast? Christian
Vad har du för bh på dig just nu? Svart.
Vad har du för trosor på dig just nu? Svarta
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är sdet i från? Christina. Det är från min mamma, Jag frågade henne , vem som var snyggast utav Christina Aguilera och Angelina Jolie.
Har någon kallat dej slampa? Jo, kan väl inte rinktigt svara nej. men jag var inte förtjänt utav de.
Har du slått någon riktigt hårt? Det har jag.
Använder du parfym? JAPP.. Christina Aguileras nya ;)
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? Hela mig =p
Killar du faller för? Runt 1,90  och de som heter Christian =p
Vill du ut och festa nu? Sitter redan på jobbet ( krogen och dricken en KB)
Vad är klockan? 22:00
vilken färg har din mobil? Svart & Silver sony ericsson T700
Är du social? Oftast.
Vad tänker du när du vaknar? Vill sova och vill inte att C ska lämna sängen ..
är du kär just nu ? Jo som en larvig liten 14åring.
när strulade du senat ? Längesedan det var.
när kysste du någon sist ? Ca: 12 timmar sedan.
Vad stod de i ditt senaste sända meddelande ? Hej! Har inte mycket pengar kvar, Vill du ringa mig!
när svek du någon senast ? Säkert loppet inom 1 vecka.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0