dålig stil och sista gången...

HAha.. just nu kan det inte bli mycket bättre i mitt liv. Eller jo , om jag fick träffa min familj så..

Känner hur de gammla vibbarna jag alltid hade förr börjar leta sig upp till ytan.. ANNA kommer snart hit och jag börjar lyssna på den musik vi jämnt gjorde i bilen. :) JAG ÄLSKAR YOUTUBE!!!!!!!!!!

Ska snart börja jobba också. jobbar i baren ikväll. 20 till stägning.. skönt att ha stägningen när man själv ska upp på jobb dagen efter. då vet man att städningen är bra. Har tyvärr inte vart de de dagarna jag inte haft stägningen.. OCH nej jag är inte bäst på att städa i världen. men på det här stället är jag de iaf.!!
Haha tack vare att jag skrev det nu kom jag på att jag inte får tag på min anställda i Hemsedal. har försökt ringa henne idag och skriva mail på facebook , men hon svarar inte.. Ska fråga Anna om hon är sugfen på att köra upp till Hemsedal nästa vecka och kolla hur fan det går.. Varken Christian eller jag har ingen som helst aning om hur det går, eller om det överhuvudtaget är öppet..!! Dålig still och sista gången man frågar någon man inte känner.. men men. man är ju dum och litar på vissa personer som inte är så värda att lita på. Men man lär sig tydligen inte av sina misstag..


haha trodde jag skulle ha massa att skriva men tydligen inte..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0