måndagen den 27e :)

Kan  ju börja detta inlägg med att jag gärna hade legat kvar i sängen även denna morgon, men jag gick upp vid halv 9 gjorde mig i ordning för att gå till mitt jobb som städerska på tollboden. Men det hade blivit ett missförstånd så det andra städerskan var där. så jag gick förbi Kiwi köpte med frukost hem och gav Christian frukost på sängen och la mig brevid och kollade på film. sedan somnade vi om och jag vaknade 11:50 och skulle vara på mitt andra jobb klockan 12. men jag ju redan i ordning så jag borstade tänderna och sprang iväg ..

Så just nu sitter jag på jobbet och restaurangern brevid är sura för att vi inte har toalettpapper, Men har messat chefen så han är på G...


EN TREVLIG NYHET.. Min Anna kommer hit på Måndag den 27e, På hennes egna födelsedag.. det blir att gå ut och bjuda henne på middag och sedan ta en flaska vin eller 2 :) 
OCH JAG ÄR JÄTTE GLAD FÖR DE !!! =)









Kommentarer
Postat av: // A

JAG ÄR OCKSÅ JÄTTEGLAD över att jag äntligen har tid och råd att komma och hälsa på dig och ditt liv i Norge :D Tänk, vi ses Snart!! yippie!! :D

2009-07-22 @ 10:27:57
URL: http://almabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0