Ta fram mina hundvalpsögon

Nu sitter jag på jobbet igen.. det är två småkillar som sitter här vid baren och tycker de är jätte coola och dricker cocacola. hehe.. Annars idag har det vart en väldigt lugn dag.. kan tänka mig att alla som är lediga idag lgger på stranden och njuter utav det härliga vädret som man inte vill ska försvinna ..
Just nu sitter jag och pratar med Ullis på msn också. :)

Ikväll vet jag inte alls vad jag ska göra.. Men jag tror jag får ta tag i vårat sovrum. Allt Christian och jag äger står mitt i rummet. jag lovade honom att jag skulle fixa de igår på min lediga dag. men jag valde att sova till klockan 3 och sedan blev det 1 avsnitt av Greys Anatomy, gud vad jag grät.. sedan blev det en dusch. och begav mig för att möta upp Kristel. Så vi började med att gå till Kiwi och köpa en varsin smirnoff ICE och satte oss på bryggan och badade fötterna och snackade mest massa skit. men det är ju det vi tjejer tycker om ( instämmer ? ) hehe.. efter de gick vi och åt lite kinamat, sedan satte vi oss här på mitt jobb. drack litegrann avslutade kvällen med ett nattbad. sen hem och mysa med film :) Jag var iaf duktig och bäddade sängen =)

Pratade med min Anna idag också.. lovade henne att jag skulle ringa ikväll när jag laddat telefonen.. måste bara ta fram mina hundvalpsögon och fråga Christian .. hehe..

Nej åter till jobbet..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0