att jag inte kan andas längre.

ojj ojj. hehe. jag har visst inte skrivit på en hel månad-.. men saker och ting är lite annorlunda. jag har inget internet hemma. PLUS att Christian hade gjort någon inställning så det trådlösa inte fungerade. men nu är allt bra igen. och jag kan äntligen sitta och ha en stundför mig själv med datorn i knät =) Me like.

Livet mitt är helt underbart nere i Kragerö. härliga nya vänner och ett liv här i Kragerö. och jag 'är så kär att jag inte kan andas längre. men det är nog mycket sommaren som gör de här känslorna i min kropp.. Jag är glad helatiden och det pirrar i min kropp varje sekund. Me like.

Saknar min familj så jag snart spricker. ni finns i mitt hjärta och mina tankar helatiden.

me miss Anna..

I love my life.


Kommentarer
Postat av: syster J

Vad kul att du skriver igen ! saknat dej... SAKNAR DEJ !! tänker på dej rätt ofta :) hoppas du har det bra. Pussar Lillasyster

2009-06-25 @ 22:00:32
URL: http://vackrazzt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0