evigt besviken....

Sådär, tänkte bara skriva ner några ord innan jag drar och solar, höjdpunkten på denna dag . Har inte gjort sådär jätte mycket idag mera än att jobbat. trevligt att Emmy kom förbi ett tag. och tack vännen för att du tog cafét igår.

Måndagen spenderade jag tillsammans med Lonie , Monika och Alexandra i Olso. blev mycket trevligare än jag trodde, men är dock besviken på mig själv att jag inte tog ngr bilder.. hade egentligen tänkt göra de, men som vanligt är man för trög för att minnas. Jag är nöjd med det jag inhandlade lite besviken är jag , eftersom alla Urban affärer hade slut på replay byxorna.iaf i den storleken jag skulle ha. men då slapp jag spendera 1700:- på dom och köpte istället ett par Levis. haha ta mitt ord, jag ska ta bilder på kläderna och de saker jag köpte och lägga ut här. iaf min nya mintgröna JL tröja som jag bara älskar och den var värd varända krona :)) tänker inte skriva här vad den kostade, kunde iaf fått minst 3 tröjor för den MINST. haha. jag är inte van att lägga ut dessa summor på plagg, men ska man leva ska man leva gott. orkar inte tänka på de tråkiga .

Idag kom Lonie förbi cafét. så vi kollade resor igen. vi hittade en 3rumslägenhet på Kreta för 3699:- för 8 dagar,. men ska även  kolla upp andra alternativ.  sjukt sugen på att åka utomlands.. blir det inte Kreta eller kanarieöarna så hoppas jag på att det blir thailand i September var det va ? från och med nu ska jag lägga undan varje krona jag tjänar så jag kommer iväg. kommer bli EVIGT besviken om vi inte kommer iväg.

Nej nu ska jag ner och möta upp Monika så ska vi sola. jag ska bli brun brun brun brun. Ha en alldeles förträfflig Tisdagskväll..








Kommentarer
Postat av: Anonym

hmrf.

2009-03-24 @ 20:55:45
Postat av: Lindy

var inte besviken Anna.. det kommer,, har massa saker att göra.. puss

2009-03-24 @ 23:33:34
URL: http://lindyprintz.blogg.se/
Postat av: John Lindblom

Hejsan du' låter vädigt nice! du va händer i sommar kvar i hemse eller hem till SWE?

2009-03-30 @ 02:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0