I can still find the strength in the moments we made .

Självkänsla och Självförtroende




I just cant believe your gone .Still waiting for morning to come. When I see if the sun will rise without you here by my side.
Oooo where we had so much in store, tell me what is it all reaching for. when were through building memories.I'll hold yesterday in my heart,in my heart. They can take tomorrow and the plans we made.They can take the music that we'll never play.All the broken dreams. Take everything, just take it away.But they can never have yesterday.They can take the future that we'll never know. They can take the places that we said we will go. All the broken dreams. Take everything.
Just take it away. But they can never have yesterday
You always choose to stay. I should be thankful for everyday. Heaven knows what the future holds. Or least where the story goes. I never believed it until now. I know I'll see you again I'm sure. No it's not selfish to ask for more. One more night one more day . One more smile on your face. But they can't take yesterday
They can take tomorrow and the plans we made. They take the music that we'll never play. All the broken dreams take everything. Just take it away. But they can never have yesterday. They can take the future that we'll never know. They can take the places that we said we will go. All the broken dreams. Take everything. Just take it away. But they can never have yesterday. I thought our days would last forever. But it wasn't our destiny. 'Coz in my mind we had so much time. But I was so wrong. No I can believe me I can still find the strength in the moments we made . I'm looking back on yesterday.


Helt ärligt vad jag älskar den här texten. Det ä ngt ingen vet. men jag lyssnar på den hä låten vaje varje morgon. Den stämmer iin på allt och alla. jag ser meningen i låten att vad som helst kan hända. men inget/ ingen kan ta det som redan har hänt. det finns alltid med i det förflutna. I allt som har hänt har hjälpt personen att formas till den det är idag!


Idag då? Vad har vi för planer? Jag vet att jag ska träffa pappa iaf.  Lennie och jag pratade om att dra in på Bio, skulle vara ytters trevligt. men också så pratade Elina jag och Robert att kanske dra upp till Olearys och spela bowling? jag vet inte alls vad som händer. men ngt skulle vara trevligt att göra. Att få minuter och timmar att rulla. Vill att det ska vara vadag känns inte som om man får ngt gjort på en helg. iaf inte på en cp Söndag.
Känns lite bättre idag än igår iaf. Satt hemma här hos Elina och kände mig smått ledsen. men när jag vart på Babylon med Anna och pratat lite med henne så kändes det mycket bättre. och när jag fick eda på en sak just nu också. Varför ska jag alltid tänka det värsta om saker ? hehe. typiskt mig.

Denna helg har Jannice Elina och jag pratat mycket och självförtroende och självkänsla. Jag har alltid tyckt att jag har både bra självkänsla och självförtroende. men min självkänsla är väl inte på topp. det är väldigt ofta jag tycker mig själv inte klara av saker. som tex arbetsuppgifter. men att klara av fysiska saker brukar jag mig försöka på iaf.!
Nog pratat om de.

Sitter och pratar med Jonna på msn. och pratar med Elina. hon sitter inne i sovrummet och jag ute i soffan. HON KLAGAR PÅ MANU CHAO. hon tycker det låter som om han är kåt och jätte sämst.. hon vet inte vad hon pratar om :)) hehe...Nu ska jag göra mig iordning. sov med smink på mig så jag är kålsvart runt ögonen och håret stå åt rakt upp  ..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0