jag behöver bara den tiden

Att gå från jobbet hem är nog den tiden på dygnet man tänker mest.. det var hundra tankar som vandrade runt mitt huvud.. saker som blandannat : Vad man ska göra nu, solen skiner. vänner jobbar, och iföljd utav de så tänker man på vilket tråkigt liv man har. hur ointresant man egentligen är. man kanske borde skaffa flera vänner. så man alltid har ngn? jag tycker verkligen inte om att vara själv, jag kan ligga själv inne i ett rum. men vill ändå känna att jag har folk runt omkring mig.. hur kan folk verkligen uppskatta ensam tid,, jag behöver bara den tiden i 15 minuter och det är när jag duschar. haha.

Har som vanligt inget att skriva här. Försöker läsa andras bloggar för att få ngt att skriva, då tänker jag så som att det blir en diskution. att jag skriver vad jag tycker om det ngn annan skrivit. men så är inte fallet. alla andra skriver om vad dom gjort under dagen eller ska göra.. då kan jag ju börja med att jag har jobbat idag , och ska nu tänkte jag spara på krafterna tills ikväll.. då jag klockan 8 ska gå och möta Monika när hon slutat jobbet. vi ska inhandla sallad, därefter gå och sola. sen invänta klockan så hon blir 23:40. så ska vi gå och jobba i grillvagnen.. om jag då skulle skriva varje dag var jag har gjort vid ca den här tiden så skulle det vara att jag jobbat.. visserligen kanske man har ngt roligt att berätta, ngt som kanske inträffat på jobbet. men vad skulle det vara. att Berta 45 år spilde kaffe på hela golvet. Hallå missförstå mig inte nu, jag älskar det jobb jag har. men saknar allt som händer. eller att ha en jobbar kompis. ser ni!? där är jag också ensam.

Som vanligt vid den här tiden sitter jag i soffan och äter godis.. Jag är egentligen hungrig. men jag står inte och lagar mat till mig själv. får väl snart bli Ica så kan jag köpa mig en onyttig pizza

NEJ NU VET NI VAD, nu ska jag kolla på d hw .









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0