Jag trodde helt seriöst att jag skulle....

Bio och Bowling



Nu sitter jag hemma hos Lennie smått grining över 1 sak.. känns som om jag bara springer omkring med datorn överallt :)) Tänkte sova här inatt. Har massa telefonsamtal att göra imorgon. +o( . ush ush..

Det vi gjort idag

:

vaknade ganska så skapligt hemma hos Elina. satt och pratade med X-antal folk på fejan och msn. sedan tog jag ett BAD. vill ni veta hur underbart det var!!! Höjdpunkten på hela året  . hehe.. Efter de så drog vi och köpte mat KINAmat. underbart gott. efter det blev det en koppkaffe, år och dagar sedan sist. men det var faktiskt gott. riktigt gott.
Som vi alla vet är jag ganska så snurrig i bollen, glömde helt bort att jag skulle träffa pappa idag. så när Elina och jag satt på balkongen så åkte han förbi. så upp med telefonen och ringde han på direkten, han skulle upp och kolla handboll på Alucium. så jag gick upp och mötte honom där. men otur i tur så var det ingen handboll förens klockan 19.00 så vi fick massa tid över till att prata. mycket trevligt. så vi spikade 1 dag i veckan som vi ska iväg och spela bowling. Pappa Jag Jennie och Joel. =)) Sedan blev det stress. så jag fick skjuss hem till Elina igen  , plattade håret sedan kom Anna och hämtade upp mig, på vägen hämtade vi upp Lennie och bilade in till Norrköping. vi kollade på Borta Bäst, Hemma sämst. jag tyckte ärligt talat om filmen väldigt mycket. Eftre filmen skulle vi ha stannat och ätit, men ingen av oss var direkt hungrig så vi drog till Olearys och spelade 2½ serie Bowling. Jag trodde helt  seriöst att jag skulle vara duktigt men ACK så fel jag hade. hehehee jag fick 164 på 2½ serie. MEN jag fick 1 strike och jag blkev över lycklig men jag slog också omkull en gång. det var mindre roligt. hehe Tydligen så glömde jag min sladd till telefonen hemma i hemsedal, så får fixa det där med bilder när jag kommer hem. har många fina bilder att visa världen.



Men nu som sagt är jag hemma hos Lennie och lyssnar på när han spelar på giutarren samtidigt som jag hör wow i bakgrunden gör att jag känner mig lite hemma iaf .. :))

Det jag ska göra alldelesstrax är att kolla på ngn film. har en ny skräck film The Strangers. men funderar på om  jag ska spara den tills jag kommer hem

Nu över till att läsa bloggar och kolla fejjan 1 gång till sen film och sedan sova. sjukt trött , INGET ovanligt för att vara mig nu förtiden.









Kommentarer
Postat av: Josefine

Raring, vi måste ses nu i veckan!???

2009-03-02 @ 10:26:18
URL: http://jsoodeerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0