önskar bara saker och ting kunde bli bättre snart

 
Ingen nytta har jag gjort idag heller, förutom att bädda om sängen.. hehe en riktig söndags syssla.

Förövrigt är jag smått irriterad!


Sitter just nu i den nybäddade sängen och inväntar Lonie. tänker också på att jag måste iväg till ngn affär.. är sugen på att gå bort till Kiwi. det är 5 Km dit. det är väl inte långt eller? Om Lonie kommer snart så kan jag tvinga med henne. Monika ligger inne i sin säng och typ sover.

Imorgon blir det en hel dag i OSLO. men Monika Lonie så skulle tydligen Alexandra med hon skulle träffa sin bror..Jag ska se om jag hittar ngr byxor.har dock nästan inga pengar.. men kanske kan låna utav Monika sålänge tills jag får min lön. det löser sig nog. Annars är det bara trevligt att göra ngt annat än att bara sitta hemma.. Allt blir det man gör det till. men de dagar man vill och har lust till ngt äventyr jobbar ju nästintill ALLA!!

jag önskar bara saker och ting kunde bli bättre snart, jag har för mycket onödiga saker i mitt huvud. saker jag inte ens vill tänka på. saker jag inte kan skriva här. saker som bara gör det värre om andra får reda på det. Helt ärligt har jag slutat säga saker till folk. man vet inte vem man riktigt kan lita på.. Jag vet att jag kan lita på Elina. men saken att säga, kan man ens lita på ngn? Tror inte de. man hör saker som man sagt för 3 månader sedan. att folk fortfarande orkar prata,, Och det roliga är att det är dom "där" som helatiden pratar om "de" idioter som snackar skit. hahahahaha. läste just igenom detta, det låter inte rimmligt, men jag förstår det iaf. annars vore det sorgligt.

F u f f








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0