Vad fan höll jag på med?

Bakis som baraa den!!

Igår var det fest och jag var sjukt taggad.. grogg efter grogg gick ner. efter kanske 8 stycken var det nog. jag mådde verkligen dåligt. så jag bad Christian att be alla gå där ifrån så jag kunde vara ifred så var duschen tydligen min i 2 timmar.  Jag mins inte alls mycket från att jag la mig i duschen, men Sara hade tydligen vart helt underbar och suttit med mig där. Nu när jag tänker efter så tycker jag det är sjukt pinsamt, Vad fan höll jag på med? Fjortis fylla 3000 vill jag lova.
Vaknade iaf upp i sängen i morse, var sjukt torr i halsen. så gick upp tog massa vatten och värktabbletter. så när jag gick upp andra gången mådde jag lite bättre.. Men mindre bra kommer jag må när jag kommer hem.. att ta hand om skiten som bara ligger. hela köket är fyllt med popcorn.. duschen är fylld med pengar och annat skit. ser ut som ett helvete.


Idag kommer bilderna upp från Sverige..








Kommentarer
Postat av: John Lindblom

Tycker det värkar sjukt nice, PUSS

2009-03-20 @ 01:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0