hade jag ett förhållande med en kille

Ligger  i sängen nu igen.. Men har inte gjort det heladagen, nejdå. jag har vart på Ica 2ggr . sedan hemma hos Laura . Hon bjöd på tacos  och självklart Rödvin och baylies :) så nu ligger jag här själv, smått berusad och tänkte slänga på en moovie. har att välja på Then she found me, eller Save the last dance. 1 och 2.

Tänkte säga och tacka min söta lilla syster för hennes kommentar och inlägget i hennes blogg. hon är bara för underbar. Tycker det är lite synd att jag inte är hemma och kan umgås med dig. du börja ju bli stor, när jag var lika gammal som dig hade jag ett förhållande med en kille som nästan var 9 år äldre. och festade och rökte som en idiot. men du är mycket bättre än jag min vän. Och jag lovar att jag ska ringa dig i veckan.. I'll promiis .


Http://Vackrazzt.blogg.se

saknaden
är sjuk, sjuk , sjuk. Jag vill inte vara själv. och framför allt inte ligga här ovetande om vad som händer i sommar. jag har ett jobb som jag tackat ja till, men vet inte om det är de jag vill längre.







Kommentarer
Postat av: Syster

Love ya !

2009-05-12 @ 18:45:19
URL: http://vackrazzt.blogg.se/
Postat av: Syster

Love ya !

2009-05-12 @ 18:45:45
URL: http://vackrazzt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0