Vill ni veta vad jag gjort

Pratar med Ullis på msn.. Det slog mig just att jag vill fan bosätta mig i stockholm när jag återvänder till Sverige. Elina och jag har haft så många diskutioner om att vi vill flytta till Stockholm.. På sista tiden har jag även vart inne på att flytta till Göteborg. men jag vet inte. Känner mera för Stockholm,. även om nu Göteborg har mera att erbjuda på Sommaren.

I övrigt är jag sjukt irriterad, jag har nog aldrig vart så irriterad när det kommer till min klumpighet. helt ärligt. jag är jätte ledsen på mig själv och undrar hur fan jag lyckas med alla klumpigehet som jag jämt gör.. Vill ni veta vad jag gjort.
Jag vaknade halv 4 i natt av att lampan lyste o hallen och dörren var vidöppen. så blev irriterad och skulle gå upp och släcka och stänga dörren,. men eftersom jag hade lagt ner datorn vad sängen och det var andra saker i vägen så blev det att jag klev på datorn. SMART LINDY;:: men jag trodde inte det skulle bli en svart fläck.....

Nu sitter jag här i min ensamhet p åjobbet och äter glass.. är egentligen hungrig, men kunde inte komma på vad jag ville äta så fick bli glass,,,

Skriver senare i kväll.. måste skriva ett avslut på säsongen.-.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0