Vänner från förr.

Intensivkurs för 12000 ja nu går det framåt.


Nu känns det som saker och ting börjar komma igång .. NU blir det en intensivkurs i 2 veckor. sen har jag förhoppningsvis körkortet,
'
Nu har jag en bra helg framför mig.

Ska Träffa Jimmy och Anna och självklart Jonathan och nya bebisen som jag inte träffat en Milton.

Sen har jag pratat med Jenny, vi skulle nog också pricka in saker i helgen. :) Ska bli trevligt att träffa dessa människor, som en gång var vardagen i mitt liv.

Jonna och jag skulle ev, äta kräfftor någon kväll i helgen.. Och sen har jag lovat min kära mamma att vara hundvakt över lördagsnatten.. vilket jag absolut är..

Förhoppningsvis blir det en egen hund i mitt liv snart. jag hittade en igår på blocket. En American Bulldog. Jätte fin och söt liten valp. Jag orkar inte gå och vänta på rätta tider. man får göra de tiderna till rätt när man väl har hunden.. sen om det skulle vara ngn dag i livet man inte kan ha hunden . så finns det dom människor som gärna skulle vilja hjälpa mig för ngr timmar :)

för övrigt saknar jag Christian. och självlart vännerna man fick i KragerÖ och Hemsedal.. inte det samma utan er.!


hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0