Var ett bra tag sedan.

Väldigt trevligt att se att det fortfarande massa människor som kollar in min blogg även fast den inte är så aktiv just nu .. Det är så när jag mår bra så har jag inget att skriva här.. Eller ja ni förstår..

Kan börja med att säga att jag saknar er alla från i sommar, Men Christian är den jag självklart saknar mest.. Men han kommer ju snart och hälsar på mig. det är ju bara 1 månad kvar.

Alla ni vet ju säkert att jag är hemma i Finspång just nu.. kommer vara hemma nu i några veckor. Trevligt att träffa alla igen. Har nog träffat alla jag ville träffa. Blir nog mera utav den varan skulle jag tro.. ;) If you know what i meen..

Sitter och är barnvakt åt min systerson Leo, Jannice jobbar och Anderas är och renoverar nya huset dom köpt- OCH det är ända vid Pizzerian Meri - Blir nog många svängar dit nu när jag är hemma. JAG HAR JU FÅTT ETT EGET RUM :) den vägen är jag ju också väldigt van att gå också.

Imorgon blir det häng på P2 med mina två vandringskamrater Anna och Malin. *även spenderat  3 timmar där idag. Man hinner med mycket om dagarna när man går upp 8..

Nej nu ska jag göra annat.. Facebook tex.

Hejdå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0