inte ett ända kärringstop, sweet.

Sitter hemma hos Anna,. och jag ber så mycket om ursäkt att jag inte skrivit på evigheter.. men jag har flyttat hem till mamma nu de sista dagarna jag är kvar hemma i Sverige. :) Och vi har inget internet där. och jag har ändå haft fullt upp nu . Hehe.. SHit snart kommer resfebern.  men dte ska nog gå bra ska ni se. :)

Vill tacka även här för en underbart trevlig lördagskväll. :) Hade hur trevligt som helst på förfesten/middagen. och även hemma hos Fredrik Sjöholm också :) sedan blev det hotellet :) sweeet .

Nu ska Anna och jag springa hem till Malin och säga hej på en kaffe tror jag. sen en promenad i snövädret.


BTW. jag har kört massa bil idag :) och jag var jätte duktig. INTE ETT ÄNDA KÄRRINGSTOP! och det var ända riktiga ordentliga gången ever. Blivande förarstjärna tror jag allt.!! SWEEET!!:

Ikväll blir det stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0