Kom hit nu

Day one, please give me more NOW :)




Nu sitter jag återigen vid datorn och skriver rader här om livet tillsammans med Anna i Norge :)
Vi kunde knappt ha det bättre, eller jo hade vi haft våran egen lägenhet och en vis person hade befunnit sig här, wow vad jag hade vart lycklig.

Idag var första jobb dagen, helt underbart, Jobbade tillsammans med en tjej som hette Eline, hur underbar som helst. :) efter vi jobbat så kom även Anna plus 4 stycken karlar in och drack ett par öl medans vi stängde igen baren :)

Imorgon byter Anna och jag plats. jag tar Mezzo och hon jobbar inne på Casa :) Men om jag ska vara ärlig är jag hellre inne på Casa. Det är så avslappnat där inne . aja what ever. det blir säkert hur bra som helst :)

Ta hand om er så hörs vi. ska lägga mig i sängen och kolla MOVIE


Vem drömmer då, inte jag , jag är kär.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0