Nu är vi framme

Här följer ni MIN och Annas resa i Bergen,
Med jobb och en jävla massa äventyr :)



  • Ja, jag kan ju börja med att berätta att Anna och jag är nu framme i Bergen ( Norge) och resan gick as bra. vi var lite smått nervösa på Arlanda, men vi gick på planet och när vi klev av igen var vi 100-tals mil hemifrån efter bara 1h och 15 minuter.
    Och jag kan väl lika gärna skriva det här också, När vi satt på flygplanet så frågar jag Anna som sitter vid fönstret och tittar ut,
    Jag- Fan Anna går det fort eller ?
    Anna- Vadå går fort ? Vi står ju fan stilla.
    hehe. sedan körde vi kommentarer från Torkel i Knipa, och kom på oss själva när dom bakom oss blev tysta och satt och lyssna på oss . Och jag vill verkligen inte veta vad fan dom tyckte om oss :)

    Hotellrummet vi har älskar vi sjukt mycket, och vi skulle gärna bo kvar här hela vistelsen. men det går ju tyvärr inte dock. Men redan imorgon ska vi på lägenhetsvisning, och jag hoppas det är fint och att vi tycker om de så har vi hela den saken bakom oss..  Men för säkerhetens skull ska jag in på Finn.no och kolla fler lägenheter så man har ett safecard.!

    Idag har vi gjort stan tillsammans med André. Anna har införskaffat ett norskt sim-kort och jobbbyxor nu iaf, och vi har ätit väldigt god pasta :) Och ska snart iväg till en telefonsäljare, eftersom Anna måste registrera sitt nya sim-kort :) men jag vill bara lägga mig i sängen och kolla på film. men det får man väl göra när allt är avklarat..

    Och för er som bryr er är jobbdelen HELT avklarad för Anna, hon har fått heltidsjobb här på hotellet tillsammans med mig :) Sweet .. Nu är vi arbetskamrater. FÖRLÅT Malin att jag tog Anna ifrån dig ;) Men bara så du vet söker han ett par till servitörer från och med, 17e Maj.

    Nu åter till de viktiga saker, skriver mera senare eller imorgon :)  


      :)  Jag kan bara säga Sweet*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0