brist på jag vet inte vad.

hej mina kära läsare. vi har fått upp ett prblem här, Det har vissats på facebook och folk är irriterade och förvånade hur en människa kan skriva detta om en person den inte träffat  IRL.
Allt har ju med yttrandefrihet att göra som tex, Jag hatar Angeline Jolie , men hur kan jag påstå detta när jag inte träffat människan, Men det är inte Jolie jag hatar som person utan den IKONEN hon är, oftast är det avensjuka inblandat. Aja nu ska jag inte ta åt min kredd,

Här har ni en tjej som heter Josefine som påstår sig tycka att jag är den mest patetiska människa hon vet, och att jag snärjer mig in hos folk ? Men hur kan hon veta de när hon inte har en aning om vem jag är ? döm själva. jag känner henne inte det ända jag vet om henne är att hon är nu tillsammans med min fd pojkvän Ronny, men som sagt det är väl det där hata alla hans ex syndromet vad vet jag.

http://EvelinJosefine.blogg.se



Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är ganska patetiskt att hänga efter honom som du gör och be andra ringa till honom och jag vet inte vad! Snälla människa lägg ner, skaffa dig ett liv och väx upp!

2010-01-17 @ 22:11:11
Postat av: Lindy

Jag säger bara va ? btw, jag kan inte bli längre.

2010-01-18 @ 00:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0