Lindy-knapp,

Sitter och lyssnar på Enyas speldosa, det tränger verkligen in i huvudet på en, men sålänge hon är nöjd med den så är jag.

Ikväll blir det lugna gatan. Vart ute och gick en skaplig promenad med Gibson förut. vi dansade och hoppade. trevligt sen fick han lyssna på min vackra röst när jag gick med musik i öronen och sjöng med. hehe.

Det sägs finnas en Lindy-knapp på vissa personer, att när det blir förmycket sätter man bara på den så blir det ljudlös, men ändå kan man le och se glad ut , så jag inte uppfattar de som har den som otrevlig. Egentligen borde jag bli upprörd när jag hör folk driva på min bekostnad, men det bjuder jag på . för vem vet vad jag säger när de inte lyssnar,

Imorgon bitti/förmiddag ska jag ut till stallet och rida. det var ju inte igår jag var hos hästen direkt, och Magnus har frågat efter mig varje dag säger Anna,  Så jag är ganska så omtyckt iaf  Lindy-knapp. släng dig iväggen ;)

Ovisentliga saker jag pratar om nu. men måste komma igång med skrivningen

mys med syster Jannice ikväll, senare kanske jag springer hem till Micke och Rosanna, måste ju pussa på mina bebisar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0