lite som jag, Impulsmänniskor

Sitter fortfarande kvar i Soffan, Har vart barnvakt åt Leo nu på morgonen, vi har dansat och kollat på tv tillsammans.! Jannice kom hem lite tidigare en planerat, så nu är hon och Jessica ute och går.

Idag hade jag tänkt att gå ner till P2 en sväng, men känner ändå att jag någonstans i denna värld inte vill vara runt massa folk.Men känner också att det är ngt jag kanske borde. hehe.  har inet rört mig ute så mycket sen jag kom hem från Norge. Anna som jag vanligtvis brukar spendera varje dag med, har jag inte umgåtts med på flera flera dagar.! Stallet som jag brukar vara i 4-6ggr i veckan har jag inte vart i på snart 1-2 veckor tror jag det blivit.
Tror att allt som snurrar i huvudet är en liten protest från mig, Något xom är det värsta jag vet är att ha förpliktelser, För är det ett måste eller tvång så blir det inte roligt längre. man tröttnat, För mycket motgångar gör att man tröttnar och ger upp. varför ens försöka , Jag tror kroppen känner av om det är värt attt sattsa på.

Annars de senaste dagarna har jag umgåtts med Rosanna och Micke. Mycket trevligt. SÅ jävla skönt att det finns sånna människor här i världen. snälla, trevliga, roliga, haha OCH jag måste bara säga Coola. dom är bara så sköna att hänga med! Dom är lite som jag, IMPULSmänniskor och det gillas skarpt.


nej nu kommer första ciggaretten för idag :)

hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0