resan bär av om ca 1½ timme

Nu sitter jag i mitt nya rum och på min säng , och är lite depp över att jag egentligen skulle ha tatuerat mig idag.! Men var ju sagt att jag skulle åkt tidigt idag egentligen, så jag ringde och avbokade min tid hos Magnus, Får bli en annan tid snart här,, har pratat lite med Micke, och han ska göra en tatuering snart, och jag ser verligen asmycket ifram emot de ..

Hade ju tänkt att börja skriva här i min blogg, men det har visst inte funkat sådär asbra..

Igår kom Kim, En kusin till mina syskon, trevlig och pratglad typ. tror det ligger i den där familjen. hehe.
Så när väl Kim kom till Finspång så drog vi hem till Tommy och satt där hemma fram tills klockan 01 i natt, Sen var vi så jävla as trötta så vi drog hem till  Lennie och kollade på " oss torpeder imellan" den är ju bara så skön!. Sen delade jag och Lennie på soffan, Och i morse blev det frukost på Centrum grillen, sen en kaffe på P2.

JUST NU, Sitter jag och väntar på Ullis och Johnny,
Idag/ Inatt, drar vi iväg till Norge, åhh skönt att slippa Finspång för iaf ngr dagar. Är tillbaka senast Torsdag.  och i helgen blir det party party med Lennie och Kim. Förhoppningsvis är väl Tommy också med. Ska försöka få med min Anna panna också :)



Det andra dagarna som gått på detta år har jag umgåtts i mitt rum med flertal Wallander filmer. Inte umgåtts med ngn förutom Jannice, och lite film har det blivit med Lennie och Oscar, men det är skönt att ta hand lite om sig själv också! 

Skriver mera på torsdag när jag kommit hem!. take care.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0