sjuk.

Ibland måste man lära sig älska personer som är bra för en,

Så nu sitter jag hemma här i soffan och njuter av musiken som spelas, Finns inte så mycket annat att dra fördel av, är sjuk, och så sjuk att jag inte har energi till ngt alls, Är dock väldigt rastlös, men det hjälper ju heller inte till sådär jätte mycket.

Norge resan var helt fantastiskt trevlig måste jag säga, även om det var mycket tid som spenderades i bilen.
Men att få träffa Christian var bra, saknat honom väldigt mycket. Att bara så ge honom en kram igen kändes på ett mycket bra sätt. Han var ju som sagt min vardag och mitt liv i 1½ år,  men jag får ju snart ha honom där i iaf 3 månader.! Att ha en vän som Christian i sitt liv önskar jag er alla, Han har gett mig så mycket, så jag har kommit långt med mig själv . Att ha någon som tror på en , det är helt underbart.

Åter till mitt liv i Finspång,
Händer inte alls mycket, och jag börjar verkligen bli less på min vardag. men snart bär det av. och det känns okej,. tar ju med mig Anna till Norge, och vi kommer ha det så grymt, Och JAA jag kommer väl tillbaka någon gång. men behöver vara iväg och finna lugn och ro. Jag trivs där det händer saker och där jag får jobba röven av mig!

Nej nu ska jag dra hem en film som jag ska somna till,


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0