var dag!

Eftersom du påstår dig veta så mycket om mig så vet du också att inget av detta biter på mig,. också borde du veta att jag trivs i sådanna situationer. Jag tycker det är skit kul. För det är det här jag är duktig på!

Aja för övrigt har det inte hänt så mycket. Jannice och jag har börjat vart ute och gått med varandra på mornarna. vilket är skönt. dock inte när de inte plogar vägarna på denna sida av Finspång. men man mår bra efter att vart ute och gått.

Imorgon blir det först P2, sen stallet. ÄNTLIGEN.. Magnus, Mathilda , Matilda Here I come. ni som saknat mig så. och självklart Bimbo "min" häst. har saknat dig. hoppas du blir glad över att se mig :) :) :) Ska ta bort din rastlöshet, så Coralls täcken håller sig hela.

Snart blir det film i sängen sen sova . Jag har lyckats ändra tillbaka dygnet, vilket jag inte trodde jag skulle klara av, 

Gott folk ni som tycker om att läsa min blogg , hehe jag har fått en anmälan på sidan, var visst lite känsligt, det jag gjorde, My horse is bigger then you'r horse ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0