300 :-

Sitter här och är lite hlv irriterad, men hoppas även att jag gjort nn annan jävligt happy, När jag kom hem nyss så skulle jag lägga åengarna jag hade i fikan in i plånboken. men insåg att de 300:- som skulle ligga där inte fanns kvar, så jag gick tillbaka till Seven Eleven för och tjecka ifall han i kassen sett ngn som funnit pengar, viket jag egentligen kunde lista ut , utan mitt huvud att ingen skulle lämna in pengar som de hittat. SÅ grattis till dig du kan få dom där pengarna,

Annars idag har jag jobbat, solgt för 31 000 :) och även dragit in 2000 i dricks. Hallelujah damn im good.

Blev kvarsittandes med Sara nere i recetion, tog ett glas vin och snackade skit, ( bla spöket Aurora,) Riktigt trevligt avslut på kvällen. förutom ¨på vägen hem, tabben med att tappa pengarna ,så tror jag fan att jag sett den största fiskmåsen i världen. och den såg riktigt arg ut"

Nej åter till facebook i några minuter, sedan sängen.
åter till arbetet imorgon igen. pengar pengar, det är så vi ser det nu efter det jag fått reda på idag. Hur kul är det att jobba kvar när det mest roligaste människorna jag någonsin jobbat med ska sluta. fuckface.

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0