bara benen som var kaputt ?

Ligger i soffan med foten så högt upp som det bara går, de säger att man ska göra de :)
Foten är sådär lagon stor och börjar skifta över till en avatar. hehehe. Jag är smått imponerad utav mig själv och förvånad över vilken hög arbetsmoral jag har :) efter 18 tiden idag så lyckades jag vrida om foten, och kunde inte stödja mig på den, trodde bara att det varade för stunden. men har vart så hela kvällen. och precis innan jag gick hem från jobbet som förövrigt tog mig 15 minuter, ( vanligvis 5 ) så var jag bara tvungen att ta av mig strumpan och kolla. hahaha och som tidigare nämnt så var den mörk mellan svart och blå?!!? Säkerligen en inflamation eller en aning överansträngd fot.

Onödigt att nämna kanske men ligger med ipoden och har väl lyssnat på All out of love, det var ju iofs min och Ronnys låt. gamla minnen som för en gångs skull är trevliga , och varken jobbiga eller slitsamma att tänka på.
Han är en fin människa och har det bra i sitt liv nu. Han har äntligen börjat spela fotboll . :) haha tillsammans med en AIK:are och han själv är SÖDETÄLJARE. haha jag undrar var min pappa skulle säga om de ;)

Annars så finns mina tankar hos en helt annan person. men det är helt onödigt att ens tänka dom banorna. Jag har tänkt och tänkt. det är och förblir en god vän.  men bara när jag tänker på de där mörk mörk bruna ögonen och hans ironiska smile.


Är jag helt dum i huvudet som lyssnar på westlife och faktiskt njuter ?


Imorgon blir jag då fri med 80% betalning SWEET.

Så eftersom jag är fri så har jag planerat att umgås med Sara imorgon :) Våran nya hotel-recetionist. helt underbar människa. alltid lika glad och trevlig. Ni som har koll på min facebook vet ju redan vem det är. det är den där IRONISKA människan.. hehe. kan ju säga att hon har skadeglädje 3000. Jag annförtodde mig till mina arbetskompisar igår att jag är rädd / eller vad man ska kalla det för utvecklingstörda. att jag blir sjuk nervös och kallsvettig i deras närvaro. Och så förut när hon stod i hissen och såg på casas ingäng så fick hon syn på en människa i permobil, och började asgarva och tänkde på mig. HYGGLIGT .. men som tur var (för min egen del) var han helt funktionell i skallen. det var väl bara bennen som var kaputt. I hope you dont read this shit."

Over and out!




Kommentarer
Postat av: Bara Rara Underbara Sara

Ah, så söt du är! :) Vaddå ironisk förresten?! Dead-serious säger jag bara!! Hahaha.

2010-07-08 @ 01:57:40
URL: http://brus.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha och det som var så kul var ju faktiskt att du skrev i ditt egna inlägg att du är ironisk :D wohoo!! Vi kan nog bli rätt så goda vänner ska du se. men nää just de. du vill bar aträffa nya vänner helatiden och inte behålla de gamla, så om 1 vecka är jag old news :( ;)

2010-07-08 @ 02:02:42
Postat av: Bara Rara Underbara Sara

Hahaha... Du ÄR ju en ny vän!!! Ja, alltså... Till du flyttar då. Då får jag väl skaffa en ny en. Och så kan vi lära känna varann på nytt NÄR (inte Om) du kommer tillbaka till Bergen. :D

2010-07-08 @ 14:12:57
URL: http://brus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0