mysig kväll tillsammans med S och A

Så vad har vi gjort idag!
Anna väckte mig när hon kom hem från jobbet, säger bara OMG vad foten var stor och blå. men gick rätt bra att ta sig ner till jobbet och lämna nycklarna som jag av misstag fått med mig hem. Sedan gick jag en tur på stan och köpte mig en väska :) En svart fin Elite väska :) och äntligen ett par cesar sandaler :) wohoo.. Tänkte ta bilder och lägga in,. men har ju som sagt ingen telefon att ta de med. så frå låna Annas imorgon :) jag är iaf super nöjd med dessa inköp, Så fick jag kasta ut pengar på et stödbandage till foten. men det var det värt, har redan blivit mycket bättre, men jag fick fri imorgon också för att vara på den säkra sidan :)

Kvällen spenderade jag tillsammans med Sara och Anna vi gick till Hard Rock Café och tog ett på glas vin, och åt en liten matbit :) hur trevligt som helst, å tråkigt att man ska lära känna en person som man kommer så bra äverens med så här precis innan man ska resa hem. men som sagt. man kommer nog garanterat tillbaka till bergen. :) och Sara finns förhoppningsvis kvar då. om hon inte tröttnat och flyttat hem till Uppsala.

Nu ska jag ägna resten av kvällen till någon skön skräckfilm och tänka mig framåt i tiden, och hoppas på att det blir iaf lite som jag vill när jag kommer hem. Den som lever får se helt enkelt. ha en fin kväll :)

O and O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0