sweet escape

Sitter och pratar med en gammal vän på facebook nu, Jag har frågat mig själv hundratals gånger varför varför  och hur jag kunde göra så som jag gjorde, det är ganska exakt 6 år sedan. Men som vi alla vet kan man inte gå tillbaka i tiden. Men jag lever i den tron att allt man gör har en betydelse för hur livet ser ut nu. Och jag är nöjd med mitt liv, Men jag skulle gärna villja ha en egen lägenhet i Finspång / Norrköping. men den tiden i livet kommer nog den också. Men ibland skulle jag så gärna villja ha svar på hur mitt liv kommer att se ut om 5 år.
Om någon hade frågat mig för 5 år sedan hur jag trodde mitt liv skulle se ut idag, hade jag sagt att jag skulle ha fast jobb. körkort och minst besökt 5 länder. men Ussh. vad inget utav det stämmer in. Men som sagt jag har inget att klaga över. jag har en frisk och kry familj. och underbara syskonbarn.

Just nu spelas The Sweet Ecape, Min och Nellies låt. Jag bara sitter och ler , hela jag lysser upp, Kommer så väl ihåg när denna låt kom på MTV  och Nellie springer fram till mig och vill att jag ska dansa med henne :)

Annars i helgen så har jag jobbat. fredag och lördag, Men fri söndag och måndag. och på det har jg hunnit med en riktigt ordentlig fylla, somnade i duschen. sedan blev det bio, The Eclipse. rekomenderar till er som tycker om de första filmerna Och så har jag lyckats vara vaken i 38 timmar. vart med Anna på frukosten, och det var slitsamt, sedan suttit recetionen , eftersom Jeanette skulle iväg och köpa mat :) Vet ni att det är ett jobb jag lätt skulle kunna jobba med. Kanske blir lite lång tråkigt. men det blir väl alla jobb i längden iaf :)
men ska strax gå och sova, behöver få irodning på mina sömnrutiner.  Fick som tur va låna Ainas Ipod i natt. Älskar att sova med musik :)



Hon är min absoluta bästa vän. jag vet att vi går varandra på nerverna exakt helatiden, men bakom allt det där så ligger en underbar vänskap. och vi känner varandra utan och innan, Nu är det till och med så illa att vi avslutar varandras meningar . och säger samma saker samtidigt. Var wierd det kommer kännas att var ahemma sen. har sovit brevid varandra i öve 3 månader. Min fina Anna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0