"to svenske jenter skal drepe meg!",

I wanna be a billionaire so fucking bad, Buy all of the things I never had.

Nu kan jag väl ändå säga att foten mår bättre, efter att burit stödbandaget i snart 1 vecka, Jag är smått beroende utav det, men det är nog för att jag är smått rädd att det ska bli värre, med tanke på mina knän som blir överbelastade så fort jag inte går normalt, Men när min chef säger att jag ska jobba "what so ever" så har jag inget val, Eftersom jag valt att jobba som servitör/bartender så betyder det att jag står 95% av min arbetstid. och för att inte belasta som i detta fall högerfoten så blir mitt vänstra knä överbelastat, och det för ju inte saken bättre att jag jobbar i DIN SKO, skor som är så tunna att jag lika gärna skulle kunna gå barfota, men det är ju mitt val. inte chefens. Men André ( min chef) sa åt mig i lördgas att om jag ville ha nya arbetskläder så kunde jag gå till HM och köpa 2-3 nya shortor och bara läga kvittot i kassan så skulle hotellet betala. sweet tänkte jag, men varför har det inte sagt de tidigare, när man istort sätt ändå köpt allt nytt, Men just nu går jag ändå omkring och jobbar i träningsbyxor och en slapp t-shirt från Gina.

Helgens bravader, jag måste ju skriva ner det någon gång, men vart ska vi börja ?

Lördag: Jag jobbade till klockan 00, sedn blev det ner till reception där kockarna och Sara väntade. Det var bara för Ståle att ladda upp med drinkar, för Sara tyckte vi skulle spela "Jag har aldrig" Ändå ganska så kul tänkte jag. man lär ju bara känna varandra bättre, men det visade sig att det nästan bara var Jag, Sara och Aleksander som drack, Och vad säger det dig, när halva leken nästan bara innehåller sexfrågor? Så kvällen som egentligen skulle ha spenderas ute på byn med dans , blev sittandes på hotellet fram till klockan 2, Då bestämde vi oss för att åtminstånde hinna med en öl ute, Så vi gick dansandes fram med DUNKANDE läppar, som för övrigt var Sara's sin fel, hon lura på mig något läppförstorande läppglans som stack i läpparna riktigt rejält.
1-2 öl blev det på "fotbolls pubben"  där vi egentligen bara skulle vart i 30 minuter, men blev uppåt 1½ timme, eftersom en liten idiot till brud gav ett par slag i Aleksanders ansikte, Ja hon fick vad hon tålde sen, det räckte med ett par blickar ifrån mig och Sara, så fick hon tydligen för sig att vi skulle döda henne, hennes telefonsamtal inne på toaletten med hennes ex, -: "to svenske jenter skal drepe meg!",
Men efter X-antal minuter snackandes med henne så var det över och klockan hde väl blivit 4 säkert, Men vi hoppade ner till centrum, där Sara spring omkring och intervjua alla möjliga personer, och jag blev sugen på att ta ett dopp, så jag tog av mig skorna och hoppade i fontänen mitt på torgallmäningen ( stavas) ?  där jag fick en bra publik och ett par kommentarer, Undertiden hittade Sara och ALeksander en efterfest,  och där satt vi ett tag tills Polisen kom förbi, eftersom något jävla pucko ( hehe jaa ) kastat mängder med glas från fönstret, Men när de väl kom sig in i lägenheten så brydde de sig nog inte så mycket om vem som kastat eller inte,. för de fann ganska mycket hasch inne i lägenheten, så då var Sara Aleksander och jag väldigt ointressanta , eftersom vi satt ute i trapphuset och hade en "normal" konversation, så vi blev väl "oskylldiga" Tack gode gud ;)
Det man inte minns har man inte gjort.

Beskrivningen på denna kväll är  Obeskrivlig, Oförglömmlig, Men jag hade kul :)


I love the way you lie!


Nu ska jag göra mig iordning för jobb, men först stanna till vid banken så jag får igång min internetbank.


 


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Hahaha. Soltävlingen, ja... Men från och med måndag är inte ni kvar här längre. Skitskitskit. Jag kommer sakna er :(

2010-07-14 @ 00:41:29
URL: http://brus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0