beodrade att klä av oss kläderna

Nu sitter jag vid datorn igen.! Förbättring att flytta fram datortimmarna tills kvällen. Livet är för kort att spilla ut här, vad har man för liv när man spenderar flertal timmar vid datorn på dagarna ?

Hej jag heter Lindy och klagar på allt !!

Blev skaplig uppstigning ur sängen idag :) wohoo
Sedan kastade jag på mig mitt vardagliga ansikte och lite kläder och vandrade ner mot centrum, där jag hamnade på en kopp kaffe på P2, snackade lite om jobb i Norge med Anna och annan skit med Malin , Mina fina vänner, =)

Efter 1½ H där så vandrade jag vidare hem till Elina, där det bjöds på fika , :) chokladfingrar och andra kakor. men Nellie och jag hög on på chokladen som vanligt :)

Sen så ringde den underbara Jonna och drog med oss på en promenad, Idag var ju bara familjen Printz 20 minuter sena, ;)
Efter vi droppad Jonna "nästan" hemma hos sig, bestämde vi oss för att  gå yttligare en bit och det ledde oss till mammas jobb. där även Tommy jobbar nu, och vi satt och tog en frukt tillsammans och kollade på när Tommy underhöll Nellie . Efter ett tag blev det brottom hem, Nellie skulle ha kvällsmat och Noomi (det nya tillskottet) behövde en ny blöja,  Så vi stressade hem,
Efter 10 minuter kom de fina vännerna och körde mig hem eftersom jag hade fått 2-3 samtal från Andreas, 
( Jannices karl )
Så när jag väl kelv innanför dörren så blev vi (jannice och jag ) beodrade att klä av oss kläderna
( Inget perverst ) och så ner körda till källaren  och där hade han tänt massa ljus och ställt massa snacks och en varsin drink till oss båda, och också satt på bastun :) Så vi hade en as sweet girls-night. :)

Nu ska jag nog inta sängen och sova :) Det blir nya äventyr imorgon " Sweet



Kommentarer
Postat av: ullis

Åh vilken snäll svåger du har, eller vad det nu blir :) Kul med tjejkväll.



saknar dig gumman <3

2010-03-25 @ 09:53:37
URL: http://pixlers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0