'Cause your presence still lingers here

Nu sitter man här igen och pratar med allt folk på msn, hälften har somnat och de andra sitter nog mest och ugglar och segar som en annan gör vid denna tidpunkt. börjar även känna att kudden blir allt mera intressant .

Inte långt kvar alls nu. så skönt det ska bli att komma iväg igen, men jag måste ju också säga att det känns väldigt overkligt allt i hop, men men.. och nu när man fått reda på mera information idag också. fy faraoooo var jag är less på detta nu. Och Anna gullepanna varför ska du sova just nu för .. Du anar inte vad jag fått reda på.. Men vi tar det imorgon istället när kaffet och första ciggaretten är i handen på mig. ! Då ska du allt få höra och jag lovar du kommer >EJ< tro dina öron

Nu sitter jag och lyssnar på de gamla favoriterna Evanescence . Me looove


I'm so tired of being here
Suppressed by all my childish fears
And if you have to leave
I wish that you would just leave
'Cause your presence still lingers here
And it won't leave me alone



Check lista för idag


Flygbiljetterna är bokade och betalade nu iaf :) wohoo 1 steg närmre livets start .

Imorgon står Elina och Lennie på schemat. förhoppningsvis Jannice också.
ska bli underbart att träffa dom, men även lite sorgligt eftersom tiden rinner iväg. åhh varför kan inte min älskade och underbara familj följa med mig!. Sen har vi min älskade mamma, gud vad jag kommer att sakna henne, hon är så fin och så underbar. men det finns ju telefon och internet. och som sagt flyget tar ju bara 1timme och 15 minuter :)

Nej nu ska jag ta mig till sängen och sova. Upp tidigt imorgon :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0